FAQs x VEEL GESTELDE VRAGEN
Bestellingen
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen als ik deze heb geplaatst?
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen als ik deze heb geplaatst?
Neem zo snel mogelijk contact met ons op via support@games4rebels.nl of wij de bestelling nog kunnen aanpassen.
Wat is de levertijd
Wat is de levertijd
Als je op werkdagen voor 20:00u besteld, gaat het de zelfde avond nog mee met de bezorgdienst!
Dus (meestal, je weet hoe dat gaat) heb je het de volgende dag al in huis!
Hoe weet ik of mijn bestelling goed is gegaan?
Hoe weet ik of mijn bestelling goed is gegaan?
Na het betalen van je bestelling, ontvang je een bevestiging per e-mail.
Wanneer je pakket is ingepakt en is verzonden, ontvang je een aparte e-mail met de Track & Trace. Dan weet je altijd wanneer je mooie spulletjes worden geleverd.
Waar kan ik mijn ordernummer vinden?
Waar kan ik mijn ordernummer vinden?
Je ordernummer staat in de bevestiging van je bestelling.
Deze staat o.a. in het onderwerp en alle ordernummers eindigen op G4R (bijvoorbeeld: #241000G4R)
Ik wil iets kopen uit het assortiment, maar er staat dat het niet op voorraad is. Kan ik het alsnog bestellen?
Ik wil iets kopen uit het assortiment, maar er staat dat het niet op voorraad is. Kan ik het alsnog bestellen?
Wij leveren direct uit eigen voorraad. Mocht iets niet op voorraad zijn: Dan kan het ook niet besteld worden via onze webshop.
Ben je opzoek naar iets? Mail ons op support@games4rebels.nl en wij gaan bij onze leveranciers checken of wij deze kunnen krijgen (wij hebben toegang tot meer dan 4000 titels!!!)
Welke bezorgingsdienst gebruiken jullie?
Welke bezorgingsdienst gebruiken jullie?
DHL is onze partner voor al onze pakketten.
Betalingen
Welke betaalmiddelen worden geaccepteerd?
Welke betaalmiddelen worden geaccepteerd?
Je betaalt bij Games4Rebels altijd veilg met:
- iDeal
- Paypal
- Klarna
Er is iets fout gegaan tijdens het betalingsproces! Wat moet ik nu doen?
Er is iets fout gegaan tijdens het betalingsproces! Wat moet ik nu doen?
Mocht je betaling niet correct zijn afgerond en het bedrag is niet van je bankrekening afgeschreven, dan zal je bestelling vanzelf worden geannuleerd.
Is het bedrag wel afgeschreven van je bankrekening?
Neem dan even contact met ons op via support@games4rebels.nl of via ons contact formulier.
Contact
Hoe kan ik het beste contact opnemen met Games4Rebels?
Hoe kan ik het beste contact opnemen met Games4Rebels?
Dat kan per e-mail naar support@games4rebels.nl of via ons contactformulier.